ტრენინგის მეშვიდე დღე საინტერესო და ინფორმაციული იყო. დავათვალიერეთ ერთმანეთის ნამუშევრები, მივეცით უკუკავშირი. ავტვირთეთ ბლოგზე მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრები. ვისაუბრეთ მოსწავლის შეფასების ხერხებზე. დავათვალიერეთ მოსწავლის შეფასების სხვადასხვა ფორმა/ჩეკლისტი. ვისაუბრეთ სპეციალური საჭიროების მოსწავლეებსა და მათ ჩართულობაზე პროექტში, ვნახეთ მოდიფიცირებული ფორმები, ვისაუბრეთ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიაზე. ვიმსჯელეთ, როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლის დიფერენცირებულ სწავლებას.
No comments:
Post a Comment